דינה מתאהבת באבינועם ועוזבת את באר שבע ואת ביתה. מסתבר כי הוא נוהג לחפש צעירות יפות שעובדות בניקיון בתחנה המרכזית לחטוף אותן לאחר שסימם אותן ולשעבד אותן לזנות.
התהליך שדינה עוברת אשר מאבדת לא רק את שמה אלא את זהותה, את יכולתה לבחור שכן היא הופכת למכורה לסם ולשם כך היא צריכה לקבל עשרים גברים במשמרת כדי שתוכל לרכוש אותו יותר ויותר.
אבינועם הופך ליהודה ומנהל את ה"עסק" ברחוב פין, רחוב שזכה לכינוי "גיהינום של סחר בסמים ובבני אדם". הבית ברח פין 1 מול התחנה המרכזית הישנה היה מרכז של זנות וסחר בסמים.
עמוס מנור, במאי שבסרטיו יש אמירות חברתיות ברורות מתאר בצורה חסרת רחמים עולם אכזר, בוטה, שקשה ל"צופה מן היישוב" להאמין שהדברים הללו אפשריים בתל אביב.
אבינועם מאוהב בדינה ולכן הוא עוקב אחריה ומציל אותה מאלימות, דבר שלא מוצא חן בעיני הבוס האכזר שמגלם רמי הויכנברג.
ריימונד אמסלם שגם קיבלה את פרס השחקנית הטובה בפסטיבל חיפה 2021, מגלמת זונה ותיקה המתגעגעת לבנה הגדל אצל אחרים ועובר ממשפחת אומנה למשפחה יכולה להוכיח כי גם בתוך הגיהינום הזה רגעים של חסד.
סרט שהוא כמו אגרוף בבטן, שמעמיד את השאלה כיצד המשטרה, מערכת המשפט מאפשרים, אפשרו לבית ברחוה פין להתקיים. והתשובה היא בגוף הסרט, שוטרים, שופטים פקדו אותו ונעזרו בשירותי המין שסופקו במקום.
סרט לבעלי יכולת סיבולת גבוהה לחזות בזוועה ולדעת שהיא איננה בדיון. יש נשים שזאת היתה מציאות חייהן.
בימוי ותסריט: עמיר מנור
משחק: ניקה באק שמגלמת את דינה המסוממת עושה זאת בצורה מופלאה. אימרי ביטון הוא אבינועם, רמי הויברגר
מקום לקרוא לו בית- TAKE ME HOME
בכפר קורדון בדרום צרפת מול נוף מפעים והמון בלאן, מתקשה