זוכים מאושרים Heureux Gagnants

העלילה מחולקת לחמישה קטעים ולארבעה סיפורים כאשר הסיפור הראשון שפותח את הסרט זוכה להשלמה בסופו.
בקטע הראשון פול ולואיז נוסעים עם ילדיהם לחופשה אצל סבתם. בדרך לואיז פותחת את תא הכפפות ומגלה שם טופס לוטו, שנשכח חודשיים וזכייה של 5 מיליון אירו. אלא שעליהם להגיע לתבוע את הזכייה עד השעה 19:00, האם יעמדו באתגר?

בקטע השני ג'ולי יוצאת ממשרד ההגרלות ובידה צ'ק של 10 מיליון אירו. ממש אז, תומא, רוכב אופניים פוגע בה קלות, מקסים אותה במראהו המשובב, וגורם לה להתאהב בו. אולם, שותפתה לדירה מעוררת את חשדנותה והתלבטותה שמא הכסף הוא הגורם למחזר הנלהב, או אולי הגורל סוף סוף הביא לפתחה את אהבת חייה?

בקטע השלישי
מחבל מתכנן יחד עם שניים מחבריו פיגוע. לשם כך הוא רוכש 3 סים, וכדי שלא לעורר את חשדו של המוכר הוא גם רוכש טופס לוטו. ברכבת, בדרכם אל הפיגוע, מסתבר לו שזכה ב40 מיליון אירו. הוא ינסה לשכנע את חבריו, שאין טעם בפיגוע ושהם מסודרים לכל ימי חייהם. אולם, כמובן, דברים משתבשים.

בקטע הרביעי הנרי, אדם מבוגר אשר שוהה בדיור מוגן מגלה שזכה ב60 מיליון אירו. המטפלות שנזעקות לחדרו והרופא  מגלים שמת מהתקף לב. הם מחליטים לחלק ביניהם את הזכייה, למרות התנגדותה של אחת המטפלות. וכך הם חיים להם בבתים מפוארים אבל הגורל, או הקללה רודפים אותם.

הקטע האחרון סוגר את סיפורו של פול שעומד להשתחרר לאחר שנה בכלא בשל התנהגות טובה. הדבר מפורסם בחדשות וגם עובדת זכייתו בלוטו. מרגע זה פול ולואיז יצטרכו להחליט החלטות הרות גורל לגבי השימוש בכסף  ולגבי עתידם.
הסיום שובר את הקשר בין כסף וחורבן ומציע אפשרות בחירה שונה, אופטימית.

רבות דובר על זוכי לוטו ברחבי העולם שזכו בסכומים מאוד גדולים, אך לא ידעו לכלכל את התנהלותם עם הכסף הרב, ומכאן, בשל בחירת שגויות הביאו חורבן על חייהם ועל משפחתם.

במאים: מקסים גובר, רומן שואיי
שחקנים: פבריס אבוא, אודי לאמי, אנוק גרינברג, פולין קלמנט
מפיץ ובעלי הזכויות: סרטי נחשון

הרצאה מקדימה
המרדף אחר האושר והכסף

עוד סרטים מומלצים:

אין צל במדבר

הסרט מספר שני סיפורים של שני דורות: דור הניצולים ודור

חלב The Milky Way

טאלה הופכת לאם חד הורית לשלג, ובמקביל מנסה למצוא דרכה

Call Now Button