ענת יקרה,
ברצוני להודות לך על שתי הסדרות הנפלאות שהעברת אצלנו באסכולה On-Line. ההרצאות שלך מרתקות, מלאות חוכמת חיים ותובנות, מעשירות ומלמדות ומועברות ברגישות ללא סוף. במהלך הסדרה קיבלנו תגובות רבות מהקהל, כולן חמות ונלהבות ומלאות בשבחים עליך ועל הסדרה.
לא פחות חשוב מזה – את חביבה, נעימה ונוח מאוד לעבוד אתך!
אנו ממתינים בקוצר רוח לסדרה הבאה אתך.
חגית פניז'ל,
מנהלת מכללת קריית אונו, אסכולה און ליין
1.5.21
בוקר טוב ענת,
צפיתי אמש בהקלטת המפגש האחרון אתך, לצערי לא יכולתי להשתתף בשידור החי…
מבקשת לציין, כי נהניתי הנאה צרופה מהסדרה כולה, למדתי רבות באמצעותך,
ואהבתי מאד את הבחירות שעשית ואת הדגשים שהצפת בצורה בהירה ומנומקת.
אמנם מדובר בתחום אומנותי ומבוסס רבות על טעם אישי,
אך הכלים שברשותך היוו את הערך המוסף עבורי.
גלוי לגמרי, כי יש בך אהבה וסקרנות במידה רבה לתחום המרתק כל כך.
מצפה לסדרה הבאה שלך.
תודה רבה ויישר כוח.