החפרפרת- דוק אביב 2020


מודעה בעיתון שזו לשונה:
"דרוש גבר בן 80-90 עצמאי, סודי, בעל יכולות טכנולוגיות" מביאה לראיון מספר גברים שמוצאים עצמם מתאימים. מתאימים? לא בדיוק? הם מתקשים להשתמש בטלפון הנייד שלהם (המיושן) שימוש רגיל.

סרחיו בן ה84 נבחר מבין כל המועמדים להיות החפרפרת. תפקידו הוא להיכנס לשלושה חודשים לבית אבות כדי לעקוב ולדווח על היחס של הצוות והדיירים לסוניה, שבתה דואגת לה. היא חושדת שמתעללים, מרביצים לאמה וגונבים ממנה.

לשם כך, סרחיו צריך ללמוד לצלם בעזרת משקפיים מיוחדים, מכשיר הקלטה ולנהל שיחות וידאו בווטסאפ עם החוקר שמנהל את כל הפרויקט הזה למען לקוחתו, בתה של סוניה.

סרחיו מפתיע. הוא מצליח לפתח יחסים טובים והדוקים עם כל דיירות הבית, שרובן אף מתאהבות בו. החשש שלא יעמוד במשימה (גם הטכנולוגית), מתבררת שמוטעית.

סרט אנושי, מכמיר לב, ויחד עם זאת הסצנות בבית אבות עלוב הזקנות חולות, או מנותקות מהמציאות לא קל לצפייה.

בכל זאת, זהו מסמך חשוב, הומניסטי. ממליצה
בין הסרטים החדשים של דוק- אביב 2020

החפרפרת

 

שתפו:

עוד הרצאות:

ענת שפרן-אור

באה מאהבה אל הבמה, אל התכנים, שנולדים מתוך ניסיון חיי, וצומחים מתוך הידע שצברתי במשך השנים. התשוקה שלי לעיסוקי היא בראש ובראשונה בשל החותם שהרצאות אלו מותירות בלב המשתתפות והמשתתפים. חוויה מהסרטים- הרצאות העשרה רב תחומית על החיים של כולנו. באמצעות מבט פנורמי: פסיכולוגיה, פילוסופיה, ספרות שירה וקולנוע ניתן להתבונן בחיים של כולנו בצורה חווייתית, מרגשת, משעשעת בעיקר- מעוררת מחשבה. זהו קונספט ייחודי. הגיוון והעושר מאפשרים לכל אחת ואחד להתחבר אל הנושאים המוכרים לנו מחיינו בכל שלב.
להזמנת הרצאה: 050-422-7037

לקבל ניוזלטר "חוויה מהסרטים"

תוכלו לקבל המלצות על סרטים חדשים בבתי הקולנוע ועדכונים על הרצאות חדשות. לאור המצב, אני מרצה דרך זום בהצלחה רבה.

2020 כל הזכויות שמורות לענת שפרן-אור

Call Now Button