ידיד הדייגים FISHERMAN' FRIENDS

הסרט מבוסס על ספורה של להקת אקפלה מאיזור קורנוול, אנגליה. כמו בכל סרט "המבוסס על סיפור אמיתי" היוצרים נוטלים לעצמם את החופש שלא להיות נאמנים למציאות.

דני מגיע עם חבריו לכפר כדי לחגוג את סוף רווקותו של אחד מחבריו. הם הלונדונרים זרים כל כך למקום הקסום, הכפרי, שיש בו חוקים שונים לחלוטין מהעיר הגדולה. הם לא מודעים לסכנות הים, וכאשר שומעים את שירת הדייגים, דני נותר לבדו, לאחר שהבוס שלו היתל בו שינסה להחתים אותם על חוזה.

המהתלה הזאת הופכת למציאות כשדני, מתאהב לא רק באוולין, גרושה המנהלת את האכסניה בה הוא לן, אלא גם באורח החיים הפשוט, הערכי, שיש בו אחווה ואחדות גורל של הדייגים, בני המקום. זה גורם לו לבדוק באיזה אופן הוא חי את חייו הקפיטליסטים, בריצה מטורפת אינסופית להשיג עוד ועוד.

שירת הדייגים משמרת מסורת רבת שנים, כמו למשל, אזכור לסוף המאה ה-17, לסערה בים שגרמה לאובדנם של 24 דייגים. (במציאות, רק שלושה מבין חברי הלהקה היו דייגים).

הסרט הקליל, החביב והמהנה הזה, שגורם לצאת עם חיוך אמיתי נסוך על השפתיים הוא סרט צפוי מאוד, מהסוג שמבקרים קוטלים אותו מידית.

חייבת להודות, שהרגשתי סלחנית כלפי העלילה הצפויה שכן, משהו בתרבות הכפרית, המסורתית, האנגלית, הנוף, המוסיקה, עושה את הצפוי למהנה  מאוד בכל זאת.


במאי: כריס פוגין
שחקנים: דניאל מייס, טאפנס מידלטון

לקבלת המלצות על סרטים חדשים בבתי הקולנוע- הירשמו כאן
הרצאות חוויה מהסרטים- לחצו כאן
למידע אודות הספר- חוויה מהסרטים- לפגוש את עצמך – לחצו כאן

עוד סרטים מומלצים:

זכרונות Memory

גיבורת הסרט, סילביה עובדת במעון יום לבעלי צרכים מיוחדים ומשתתפת

חדר משלו

אורי תלמיד תיכון חושב ומתנהג קצת אחרת. מתבגר חריג ובעל

טור פרידה

הסרט עוקב אחר יממה שלמה שבה עוברת על כרמי הגיבור

אניו ENNIO

ג'וזפה טורנטורה ("סינמה פרדיסו") מביים את הסרט התיעודי הזה, המספר

נפש אחת One Life

גיבור הסרט הוא ניקסון וינטון המכונה "השינדלר של אנגליה". אמנם,

Call Now Button